zondag 1 september 2013

Catrice - Ultra fine Ink Eyeliner

Celien = eyeliner... Zo simpel is het. Geen eyeliner, geen Celien. Nouja, dat nu ook weer niet. Maar zonder eyeliner ben ik mezelf niet helemaal. En zoals zoveel meiden ga ik telkens weer de zoektocht aan naar dè perfecte eyeliner... En ik heb 'm gevonden denk ik!
De Ultra Fine Ink eyeliner van Catrice is mijn nieuwe liefde... Een tijdje geleden ging ik naar de Kruidvat (weer eens, I know) samen met Kelly. Ik zag niet meteen iets leuks in 't make-up schap liggen tot Kelly mij deze eyeliner toonde... Eens testen kon geen kwaad dacht ik. Dus ik nam ze mee!

Je hebt een gewone eyeliner en een waterproof versie, eerst heb ik de gewone eyeliner gekocht... Maar omdat ik zo enthousiast was haalde ik enkele dagen nadien ook de waterproof versie, want die kan altijd van pas komen!
De eyeliner is er een met een kwastje, met haartjes dus... Hij is heel makkelijk aan te brengen hierdoor, je kan strakke lijnen maken. Zowel dikke lijne als dunne, en je kan met deze eyeliner dè perfecte wing maken. Nuja, ik althans toch! ;)

Maar nu... is de waterproof versie wel ècht waterproof?
 
Hier zie je links de gewone Eyeliner van Catrice, rechts waterproof versie.
Et voila... Dit is het resultaat nadat ik mijn hand onder water had gehouden, met mijn vinger een streep over beide eyeliners trok. De waterproof versie slaagde met glans, de gewone versie kon je zo wegvegen!

De eyeliner droogt vrij snel op, en glanst eenmaal hij droog is. Ikzelf verkies een eyeliner die mat is, maar toch stoor ik mij helemaal niet aan de glas bij deze eyeliner!
Hij is te koop bij Kruidvat en voor een klein prijsje kan hij ook van jouw zijn!
De Ultra fine ink Eyeliner kost 2,99€ de waterproof versie kost 3,99€.


 Hebben jullie nog tips of vragen? Laat gerust iets achter bij de comments!
xxx Celien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!