dinsdag 27 augustus 2013

Perfect Red Lips!

Rode lippen, geen vrouw die dit niet mooi vindt! Ik ook niet, meer zelf nog... Ik draag vaak rode lippenstift, door de jaren heen heb ik de tips en trucjes gevonden voor de perfecte rode lippen te maken. Kijken jullie mee hoe?
Om te beginnen is het héél belangrijk dat er geen velletjes op je lippen zijn en dat je lippen goed gehydrateerd zijn. Daarom breng ik enkele uren voor ik mijn lippenstift opdoe labello aan. Wat ook zeer belangrijk is, is om een goede kleur te vinden die bij jouw past. De kleur zal voor iedereen anders zijn, afhankelijk op je een koel of een warm type bent. Het beste is om Bv. naar Ici Paris te gaan, en daar meer info te vragen. En om daar misschien ook wel je eerste goede, rode lippenstift te kopen. Het zal een investering zijn, maar een waar je nog heel veel plezier zal van beleven!

Oke, laten we eraan beginnen! :)

Laten we beginnen bij het begin... Je lippen zijn goed gehydrateerd, velletjes vrij en je hebt het perfecte kleur gevonden! Wat heb je dan nog allemaal nodig? Een lippenpotlood, ook hierbij is het kleur van belang. Kies een potlood die zo dicht mogelijk aansluit bij het kleur van je lippenstift. Weet je hierbij geen raad? Vraag het ook aan iemand met meer ervaring!(Tip: Neem nooit een kleur donkerder dan je lippenstift!)  Ook een lippenseeltje, concealer en een concealer borsteltje zijn nodig!

Stap 1: Neem je lippotlood bij de hand, en teken de contouren van je lippen. Wees voorzichtig, elk klein bultje zie je! Neem je tijd en oefen hier enkele keren op!
Stap 2: De contouren van je lippen zijn gedaan? Teken de rest van je lippen ook met het lippotlood in, zo blijft je lippenstift daarna langer op!
Stap 3: Neem je lippenseeltje, lippenstift en kleur je lippen in. Wees ook hierbij voorzichtig, een foutje is hier ook snel gemaakt!
Stap 4: Neem nu nogmaals je lippenstift en ga nogmaals over je lippen voor een nog intenser resultaat! Ook hierbij weer voorzichtig zijn! ;)
Stap 5: Toch een foutje gemaakt? Geen probleem! Neem een concealer kwast erbij, en ga voorzichtig rond je lippen heen. Zo kun je foutjes corrigeren, en zorg je ervoor dat de lippenstift niet 'uitloopt'.

Ziezo... klaar! De boodschap is vooral neem je tijd en wees voorzichtig! Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben?
Dit zijn de producten die ik gebruikt heb:
Catrice Longlasting Lip pencil, 050 Red lip District.
Catrice Camouflage cream, 030 Rosy Beige
Mayebeline New York Super Stay 14HR lipstick, 510 Non Stop Red.

xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!