woensdag 11 september 2013

Mijn Tattoo's !


Heey allemaal! Het is eens iets anders dan fashion of beauty. Maar toch heeft het met je uiterlijk te maken en bepaald het ook wie je bent. Graag deel ik met jullie mijn 'tattoo-ervaringen'.



Veel mensen zijn dol op tattoo's, anderen vinden het verminking. Het is maar hoe je het zelf bekijkt. Ik bekijk tattoo's als een vorm van zelfexpressie en kunst. Je kan het subtiel en klein houden of juist heel hard opvallen met hele grote, kleurrijke ontwerpen.

Mijn vader heeft ook tattoo's, dus als kind vond ik dat altijd al normaal en vrij fascinerend. Ik zei altijd tegen hem : 'papa, als ik groot word wil ik een veel groter als die van jou'. haha. Is er nog niet van gekomen. Op dit moment zit ik nog maar aan twee (voor mij) vrij kleine tattoo's.
Ik moest wel wachten tot mijn 18e verjaardag voor ik eraan mocht beginnen, wat vrij normaal is. Liever wat later, dan heb je zeker tijd gehad om erover na te denken. Het is tenslotte voor de rest van je leven.

Dit was mijn eerste tattoo. Ik hou zelf heel erg van tattoo's met een speciale en persoonlijke betekenis. Iets wat echt van mij is. Zoals je ziet heb ik ervoor gekozen om het op mijn linker schouder (vooraan) te plaatsen. Een pluim met veel detail en een Thais zinnetje. Betekenis ervan : ik mis je zo hard. Dit is speciaal voor mijn grootouders geplaatst, ben namelijk een halfbloedje. Half Belg, half Thais. Het is echt iets om fier op te zijn en heb er zeker geen spijt van !

Mijn tweede tattoo! Deze heb ik dit jaar nog geplaatst, ergens in juni. Het staat juist onder mijn sleutelbeen. Moet wel zeggen, deze tattoo deed zo goed als geen pijn... Mijn eerste daarentegen, pfjoew, ik voelde de trillingen toen tot in me knieën gaan. 'Infinity' staat voor 'oneindigheid' en dat is mijn vriendschap met mijn beste vriendin. Heb al vaak de reacties gehad : 'ohnee, een tattoo voor je beste vriendin? Wat ALS jullie elkaar niet meer zouden spreken?'.
Ja, dat kan best zijn, kan best gebeuren. Ik kan ook niet in de toekomst kijken maar, er staat geen naam. Onze vriendschap duurt al 9jaar en denk niet dat dit zomaar word verbroken. Mocht dit wel zo zijn, dan staat deze tattoo voor al onze leuke herinneringen. Het leuke eraan is, is dat me beste vriendin juist dezelfde tattoo heeft laten zetten maar, dan op haar schouderblad.


We zijn er heel erg trots op en tonen het toch wel bijna aan iedereen! haha.
Ik ben zeker van plan om nog tattoo's op mijn lichaam te plaatsen. Mijn volgende zal ook iets groter worden en meer in het zicht van andere mensen. Deze die ik nu heb kan ik gemakkelijk verstoppen.



En wat vinden jullie van tattoo's? Graag wil ik jullie mening en als je tattoo's hebt die je wilt laten zien, show me! :D

KUSKUS xxxx Kelly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!