maandag 9 september 2013

Hoe je juwelen bewaren?

Net als ieder meisje heb ik een hele hoop juwelen, en moest ik ze niet zo goed bewaren als nu... Zou ik ze telkens weer kwijt raken en elke maand nieuwe oorbellen moeten kopen. Maar hoe bewaar ik ze nu precies..? Wel dat kom je zo te weten! :)
Er bestaan verschillende manieren om juwelen te bewaren... Hoe ik persoonlijk het liefste mijn juwelen in bewaar is in een kistje, maar helaas kunnen hier niet al mijn juwelen in.


 
In dit kistje bewaar ik alles via kleur... De oorbellen waar er goud in komt liggen bij elkaar, de vierkante oorbellen liggen samen,... Onderaan is er nog een lade waar ik mijn horloges en armbandjes in leg.

 
Dit 'poppetje' heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag. Met veel plezier ben ik het meteen beginnen gebruiken. Dit 'poppetje' gebruik ik voor langere oorbellen, ringen en armbandjes.

Tot slot gebruik ik deze pop om lange kettingen aan te hangen, veel kettingen heb ik niet want ik draag ze eigenlijk amper... Ik zou ook graag zo een grote pop kopen, zo'n soort paspop. Als iemand weet waar ze zo'n pop verkopen, laat het gerust weten! :)
 
Maar natuurlijk kan je ook zelf aan de slag gaan! Door HIER een kijkje te nemen kan je zelf je juwelenhouder maken!
 
En natuurlijk kan je altijd inspiratie opdoen door een kijkje te nemen op Pinterest! Ik heb zelf deze leuke dingen gevonden:

 

 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan gehad hebben!
Tips of wil je iets achter laten? Doe maar! :)
xxx Celien











2 opmerkingen:

Bedankt voor je commentaar!