vrijdag 6 september 2013

Yves Rocher Bronzer met parelmoer

Herinneren jullie 'm nog? De bronzer die ik bij mijn bestelling bij Yves Rocher helemaal in brokjes vond in de doos? Ik wou 'm toch proberen en heb hem proberen te fixen... Zijn jullie benieuwd?
Vol moed ben ik deze ochtend begonnen met m'n bronzer te proberen redden... Met de achterkant van mijn mascara heb ik alles zo mooi als het kon plat gemaakt. Met resultaat, want nu kan ik mijn bronzer eindelijk gebruiken. En gelukkig maar, want hij is fantastisch!


Dit is de swatch op mijn hand (even niet letten op de scharten, komt door mijn hondje...). Mooi gepigmenteerd toch?! Wat niet te zien is op de foto, is dat hij subtiel glittertjes bevat. Heel mooi!

En dit is het resultaat nadat ik de bronzer heb gebruikt om m'n gezicht. Je ziet duidelijk dat ik 'm gebruikt heb om te shapen. Het resultaat is zacht, natuurlijk maar toch mooi te zien!

Ook al kreeg ik 'm gebroken binnen, en was ik het eerste moment daardoor een beetje triest toch ben ik heel tevreden over deze bronzer. Ik heb deze bronzer in het kleur 04. Terre de Soleil. Als dat niet zomers klinkt! Hij kostte 4,35€ en is te koop in o.a. de webshop van Yves Rocher!

Hebben jullie nog vragen of tips? Laat gerust iets achter bij de comments!
Xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!