maandag 16 september 2013

H&M duo lip & volume mascara

Toen ik deze week de nieuwe lippenstift en mascara van H&M i de winkel zag ligge, was ik heel nieuwsgierig... Enkele euro's armer, maar met deze producten in mijn tas wandelde ik nieuwsgierig naar huis! 


De lipstick is eigenlijk niet zomaar een lipstick. Het is namelijk een lipstick en lipgloss! Je kan dus de lipstick afzonderlijk gebruiken of samen met de lipgloss! Of de lipgloss alleen kan natuurlijk ook. 

 Zo ziet de lipstick/lipgloss eruit. Langs de ene kant de lipstick, langs de andere kant de lipgloss.
 
En dit zijn de swatches. Links de lipsticks, in het midden de lipsticks met de lipgloss erover heen en recht enkel de lipgloss. Ik ben heel tevreden over deze lipsticks/lipgloss! Ze zijn goed gepigmenteerd, zeker met de nude lipstick ben ik tevreden. Hij heeft namelijk een matte finish, zo een ontbrak nog in mijn stash!
En dit is de mascara, hier ben ik niet zo tevreden over. Het borsteltje is zeer groot, even groot als mijn oog. Ik kan de mascara niet goed aanbrengen, ik weet niet hoe het komt... Het is alsof de mascara niet aan mijn wimpers blijft kleven... Nee, dit is geen topper!

De lipstick/lipgloss is te koopt voor 4,95€, de mascara 2,95€ in een H&M bij jouw in de buurt.
xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!