maandag 9 september 2013

OOTD: Black & Green!

Belofte maakt schuld! Bij ons allereerste bericht op deze blog zeiden we dat we regelmatig een Outfit Of The Day zouden tonen! En nu is het eindelijk zover... Dit is een outfit perfect om te gaan shoppen of te gaan werken... Heel comfortabel en een van mijn favoriete outfits!
 

Dit is mijn outfit, ik houd van comfortabele kleding. De meeste kleding die ik koop draag ik zowel voor te werken, als voor gewoon thuis te zitten. Het moet dus wel comfortabel zijn! Als ik moet gaan werken draag ik natuurlijk andere schoenen, maar deze leken mij toch wel leuk om eens aan jullie te laten zien.
  • De bloes die ik draag is van de H&M, hij is kaki kleurig en kost €29,95. Je kan hem ook in andere kleuren kopen, en ikzelf heb 'm ook nog in 't wit en groen hangen. Deze zullen ook zeker nog eens in een OOTD voorbij komen! ;)

  • De broek komt van Pieces, het is een hoge broek. Hij kost €39,95 maar als je er twee koopt betaal je maar €94,95. Veel voordeliger dus! Ik heb deze broek in nog een tal van andere kleuren, die zie je ook laten in nog andere OOTD!

  • Het tasje komt van de Kruidvat, het is eigenlijk een make-up tasje, maar ik vind dat je het even goed kan gebruik als clutch Het tasje kost €4,95.

  • De schoenen hebben op de achterkant een heel leuk detail. Namelijk een rits, ze zijn vrij hoog maar toch comfortabel om te dragen (Niet om te werken, maar gewoon om een avondje te stappen!). Ze komen uit de Mano en hebben €49,95 gekost.

Mijn haar was gevlochten, als oorbellen draag ik gewone kleine knopjes... Vinden jullie dit leuk en willen jullie dit weerzien? Of hebben jullie nog tips? Laat iets achter bij de comments!
xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!