dinsdag 10 september 2013

FOTD: Natural Brown

Hier is mijn allereerste Face of the day! Hoeraaaaa! Ik hou eigenlijk van heel natuurlijke make-up, hoe minder glitter, hoe beter... Toch houd ik ervan om oogschaduw aan te doen, het geeft toch net dat tikkeltje meer... :)

Zoals je ziet is dit een heel naturelle look...

Links zie je de producten die ik heb gebruikt voor mijn ogen op te maken (enkel oogschaduw). Rechts zie je de producten die ik verder nog heb gebruikt om me op te maken.

  • De oogschaduw is van Catrice, maar deze is volgens mij niet meer te verkrijgen. Ik heb enkel het donkere kleur gebruikt.
  • De poeder is van Maybeline, nummer 115. Deze poeder heb ik gebruikt als lichtste kleur van oogschaduw.


  • Mijn foundation komt van Gosh, nummer 105.
  • De concealer komt van Catrice, nummer...
  • De foundation van Maybeline heb ik gebruikt om te shapen, nummer 120.
  • De blush en highlighter komt van Catrice, uit een limited edition.
  • De eyeliner is van Catrice. De ultra fine ink eyeliner. Klik HIER om de review ervan te lezen.
  • De mascara is van Max Factor, Clump defy.
  • Mijn wenkbrauwpotlood komt van Hema, nummer 010.
  • Op mijn lippen heb ik een lipbalm van Hema.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Natuurlijk ga ik wel eens iets specialer doen dan deze look, ik moet enkel nog wat oefenen! :)
Hebben jullie nog tips of dergelijke? Laat gerust iets achter bij de comments.
xxx Celien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!