vrijdag 23 augustus 2013

Kruidvat Shoplog + Review

Heey iedereen! We hebben allebei paar dagen terug enkele dingen gekocht in Kruidvat. We hadden gezien dat Essence & catrice enkele nieuwe producten had uitgebracht en wouden ze eens voor jullie uitproberen! Essence & Catrice zijn twee budgetproof merken. Ideaal voor jongere meisjes of meiden die net beginnen met make-up!

De producten!








Dit zijn de nieuwe Longlasting Lipsticks van Essence! Ze zitten in een mooi, simpele, matt zwarte verpakking. In de lipstick zelf zit er een leuk detail, de letter 'E' van Essence. Ze kosten per stuk €2.39. Wat zeker niet veel is, want ben er zeer tevreden over.
We hebben gekozen voor de kleuren :
- Coral Calling
- All You Need Is Red
- Dare To Wear
- Dare To Be Nude

Dit zijn de swatchen. Ziet er goed uit, hé? En wat longlasting betreft, ze blijven echt wel goed op je lippen zitten!


Dit zijn de nieuwe ULTIMATE Shine Gel Colour lipsticks van Catrice. Celien koos voor twee vrolijke zomer kleurtjes. Ze hebben niet zoveel pigment als de gewone lipsticks van Catrice. Maar wel genoeg voor een Shine lipstick ! Wat ik ook zo goed vind aan deze lipsticks, is dat ze je lippen zachter maken. Ze waren elk €3.99.
Dit zijn de kleuren :
- Don't fear the sheer
- License To Pink

 Zoals je ziet, veel glans & medium pigment zoals verwacht! Deze lipsticks zijn echt ideaal voor in de zomer. 


Essence heeft ook nieuwe oogschaduws op de markt gebracht. Metal Glam eyeshadow. Je hebt ze in verschillende kleuren die je eigenlijk mooi met elkaar kunt combineren. Per stuk kosten ze €2.59.
De kleuren die we kozen :
- Chocolate Jewelery
- Frosted Apple













Qua pigment zit het vrij goed. Jammer dat enkel de bovenste laag van het oogschaduw bedekt is met glitters. Dus je wrijft het zo weg. Al bij al, ze zijn zeker niet slecht!


 Ook kochten we 3 lippotloden. Eéntje van Catrice (uiterst links) en twee van Essence. Ik (Kelly) gebruik eigenlijk nooit lippotloden, maar nadat ik deze heb uitgeprobeerd zal ik ze waarschijnlijk meer gebruiken! De prijs van een Catrice lippotlood is €1.99 en van Essence €0.99
De kleuren die we kozen :
- The Perfect Pinkini waterproof (catrice)
- In The Nude
- Femme Fatale

Hier heb ik de lippotloden geswatched. Ik moet echt wel zeggen, ze zijn zeer romig. Omdat het eigenlijk nog steeds een soort 'potlood' is, dacht ik dat ze wat harder zouden zijn. Ze geven veel kleur af. zeker een AANRADER!

Als laatse nam ik een handcrême mee in een reis formaat. Handig om mee te nemen in je handtas. Maar moet wel zeggen, deze crême ruikt HEEL erg sterk en zoet. Daar ben ik niet zo voor. Wat wel goed is, het maakt je nagels weldegelijk sterk! Ik zelf heb zeer slappe nagels, dus 't verschil voelde ik meteen. Deze handcrême is van huismerk Kruidvat en kost €0.79.



Hopelijk hadden jullie iets aan deze review. Nog vragen? Stel ze gerust!
xxx LIEFSSSS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!