donderdag 22 augustus 2013

Lip Smackers

Lip Smackers, de meeste onder ons kennen ze wel. Toch? Ik heb ze een tijd geleden leren kennen, toen ik LotteLovesBeauty bezocht. Ik kende ze voorheen niet, en mijn eerste gedacht was 'Lipbalm met cola smaak? Ieuww...' En toch was ik nieuwsgierig! Toen ik deze week samen ging winkel met Kelly, en ze zag liggen in de Clair's moest ik ze hebben!

Je kon de Lip Smackers per twee kopen, maar dit vond ik persoonlijk nogal weinig. Je kon ze ook per 6 kopen, in een soort 'blikje'. Maar dit vond ik dan weer jammer, omdat er twee smaken ontbraken, en ze evenveel kostte dat de 8 Smackers die ik het gekocht... Dus mijn beslissing was snel gemaakt, afrekenen maar! Eenmaal thuis gekomen ben ik meteen begonnen met ze te testen! En ook mijn mama moest eraan geloven! (Mama, moet je eens ruiken! Precies echt Cola... Mama, probeer eens! Welke wil je proeven...?)
Inmiddels heb ik ze (bijna) allemaal geprobeerd, enkel de Fanta en Sprite nog niet. En ik moet zeggen, ik ben zo blij dat ik ze heb! Ze smaken heel lekker en ze blijven lang op!

 

Mijn favoriete smaak is Coca Cola Cherry en Fanta Pineapple. Verder zijn ze gewoon kleurloos. Ik heb deze lipsmackers gehaald bij Claire's in het Waasland Shoppingcenter en ik heb 14,95€ betaald.

Hebben jullie nog tips voor ons of gewoon vragen? Laat gerust iets achter bij de comments!
xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!