zaterdag 24 augustus 2013

Yves Rocher pakket


Ik ben gek op Yves Rocher en op online shoppen. En deze twee dingen gaan goed samen, je kan namelijk makkelijk online shoppen bij Yves Rocher. Een tijdje geleden plaatste ik een bestelling, kijken jullie mee naar wat ik thuis toegestuurd kreeg?
Ik ben altijd super benieuwd naar wat er in het pakje gaat zitten. Je ziet dan wel op de website wat je zal bestellen, maar om het dan echt te zien en te gebruiken is het altijd spannend! Als je een bestelling op de website plaatst, krijg je meestal 3 dagen na de bestelling je pakketje al thuis. Omdat ik en mijn ouders allemaal werken, en niet vaak thuis zijn laat ik 't pakketje meestal bij de buren toekomen. Je kan namelijk je pakket naar je thuis, naar een afhaalpunt of naar een ander adres laten sturen.

 Ik ga alle producten een per een laten zien, ik heb de meeste nog niet getest, dit zal ik later in een grote revieuw doen. Toch wou ik jullie de producten al een laten zien!

Een douche creme van rode vruchten! Ik had eerder al de douche creme van mango en passievrucht, en die was heerlijk. Natuurlijk was ik dus benieuwd naar deze! Deze kost 4,90€.

Monoï de Tahiti bodyshampoo. Dit product heb ik al eerder gekocht bij Yves Rocher, en oh-mijn-god. Wat is deze heerlijk, een typische zomergeur die in mijn badkamer tijdens de zomermaanden niet meer mag ontbreken. Voor deze betaal je 3,99€.

Nog een douchegel, ja... Nog een! Deze keer een Jardins de Monde, lavendel uit de provence. Daarbij kon je nog een voet deodorantcrème kopen. Samen voor maar 3,00€!

Ohjee, blijkbaar was ik niet goed aan het opletten toen ik mijn bestelling plaatste! Ik heb namelijk nog een voet deodorantcrème gekocht! En ook nog een verkoelende gel voor vermoeide voeten! De deodorantcrème kost 4,45€ (wat een koopje als je 't samen met de douchegel koopt!) en de gel kost 2,95€.

Een verzorgende lipbalsem met amandel extracten, in 't kleur 41. Mauve doux. Deze kost 1,95€.

En dan, het product waar ik het meest nieuwsgierig naar ben! De zelfbruiner! Een tijdje gelezen heb ik eens een positieve revieuw gelezen hierover op Misslipgloss, ik ben dus héél erg benieuwd! :) Deze kost momenteel 6,95€, een koopje dus!

 En dan, ohnee... alle flesjes voelde al een beetje stofferig aan. Niet wetende dat de bronzer eigenlijk de oorzaak was pakte ik enthousiast verder uit. Tot ik m'n bronzer opendeed, helemaal in stukjes... Op zich is 't niet zo erg, ik kan hem zo ook wel gebruiken... Maar toch had ik liever een hele poeder gekregen. Achja niets aan te doen! Maar alsof dit nog niet genoeg was, kwam ik tot de conclussie dat het bronzen oogpotlood dat ik besteld had er niet bij zat! Balen dus... De bronzer kost 4,35€ het potlood 3,15€.

En tot slot de cadautjes die je altijd gratis krijgt. Een koeltas en een setje met huidverzorgingsproducten.

Zo, ik hoop dat jullie het aangenaam vonden? Hebben jullie vragen, tips of suggesties? Laat gerust iets achter bij de comments!
xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!