donderdag 22 augustus 2013

Face of the day - Kelly


Dit is mijn eerste face of the day! Ik koos vandaag voor een pin-up - achtige look, met felrode lippen! Ik krijg er meteen een rockchick gevoel van. Love it!




Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. De prijzen weet ik jammer genoeg niet meer uit mijn hoofd. Sorry daarvoor!
Foundation : Bourjois 123 perfect
Concealer : MAC select cover-up NC30
Setting powder : Essence all about matt!
Blush : Essence silky touch blush '40 natural beauty'
Mascara : NYC Big bold curl
Wenkbrauwen : Catrice lash brow designer 
Eyeliner : Rimmel Exaggerate waterproof eyeliner
Lipstick : Essence '02 all you need is red'


Hebben jullie nog vragen over bepaalde producten? Stel ze gerust!

Xxx kelly

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie look, zeker dat lijntje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel mooie look van Kelly! En ze staat inderdaad heel mooi met deze eyeliner! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je commentaar!