zondag 25 augustus 2013

Pores Be Pure masker

Toen ik dit masker zag liggen in de winkel, trok het meteen mijn aandacht! Mooi roze, grote letters, en vooral... het zou je huid er mooier moeten laten uitzien!
Benieuwd hoe ik dit masker vindt? Lees dan snel verder!
Eerlijk? Dit is een fantastisch masker! Ik heb een probleemhuid, al sinds mijn twaalfde kamp ik met acne... Door de jaren heen, en vooral dankzij medicatie is alles wel wat beter geworden maar regelmatig heb ik nog last van puistjes... Maar dit masker levert echt geweldig werk!

Men zegt dat dit masker perfect is voor de jonge huid en dat de ingrediënten goed werken. Het is gemaakt in 1933, en wordt nu speciaal gemaakt om de huid schoner en gezonder te maken.



Zo ziet het masker eruit, het ziet er roze/paars uit en is vrij dik van substantie. Het ruikt ook heerlijk, fris en fruitig! Tijd om aan de slag te gaan!

Dit is hoe het masker eruit ziet na het aanbrengen. Ik verdeel het niet over mijn hele gezicht, enkel de plekken waar ik last heb van zwarte puntjes, puistjes en goed zichtbare poriën. Men zegt om het masker 10 tot 15 minuten op te laten. In die tijd neem ik meestal een docuhe, lak ik mijn nagels... Na 10 tot 15 minuten is het masker normaal opgedroogd. Daarna moet het met warm water afgespoeld worden, en met een handdoek droog gedept worden.



En dit is hoe mijn huid eruit ziet na het masker! Op de foto ziet het nog een beetje rood, maar na enkele minuten is dit helemaal weg getrokken! Mijn huid is zacht, soepel en... de poriën zien er inderdaad minder zichtbaar uit!
Dit masker is een echte aanrader dus! Het is te koop bij o.a. Kruidvat voor €7,95

Heb je vragen, tips of wil je iets melden? Laat gerust iets achter bij de comments!
xxx Celien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je commentaar!